Sorry för pausen!

Som ni märkt har jag haft lite paus från bloggen, kände ingen lust helt enkelt plus att jag har så mkt att stå i hela tiden så jag hittar inte riktigt tiden!

Men nu kör vi igen! :)

Tar ingen update vad som hänt direkt utan det får komma som det kommer!

Men vill berätta lite om min nya träningsmetod iaf! KETTLEBELLS! Men alltså guuud I LOVE IT!! Har aldrig provat så jävla effektiv träning, och allt med ett enda redskap hemma i tv rummet! Jiiihooo! Passar mig perfekt hatar allt vad gym heter... Sen kör jag ju dagliga promenader såklart oxå.
Kettlebells är alltså en vikt, se bild.

Jag som är tjej och nybörjare har börjat med 8 kg nu. Och det är KUL oxå! Och det tar som fan på de ställen som jag tycker brukar vara svårtränade så som insidan lår tex. Nu till att börja med kör jag 20 min om dagen, det räcker gott och väl så här i början för efter det är jag rejält svettig! Själva grundövningen är en så kallad sving, och med den tränas flåset också för det är rejält jobbigt!
Har hittat så bra sida på nätet också, dinträning.se, där kan man bli medlem helt gratis och sätta ihop sina egna träningspass, inom allt! Finns olika kategorier av träning att välja mellan, även kettlebells övningar! Kolla in den sidan! Skitbra, visar hur övningarna går till med rörliga bilder plus vilka muskler som tränas!
Så mitt tips är alltså kettlebellsträning om ni vill prova nåt nytt, effektivt och betydligt billigare än ett gymkort!

Ska uppdatera lite om bröllopet oxå senare!


Kommentarer
Postat av: Sara Jonsson

Välkommen tillbaka!!! Kram

2011-05-07 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0