Lycklig lycklig lycklig!

Idag känner jag mig så lycklig! Det är underbart väder ute igen, kändes som RIKTIG vår idag på promisen!
Men mest lycka skänker min underbara dotter och min blivande man mig! Jag är så glad och tacksam att jag har dom! Det känns lite som att livet började på riktigt när Svea kom! Våran lilla solstråle! JAG ÄLSKAR DIG SVEA! och JAG ÄLSKAR DIG JOHNNY!

Idag kom en till omgång med kort som jag hade beställt, jag har blivit helt tokig i att framkalla "riktiga" kort, jag är så less på att bilderna bara ligger i datorn, det är liksom inte riktiga bilder då på nåt vis! Tror jag har framkallt ca 300 kort snart! Så det måste inhandlas er album! :) Sen vet man ju inte när datorn tänker lägga av heller, och jag är inte den bästa på att spara på den externa heller...
Sen är det ju så mkt mysigare att sitta o bläddra i ett album än starta upp datorn och sitta framför den när man vill kika på kort! Håller ni inte med!?

Fick även hem en canvas förstoring till idag! Har beställt 2 st sånna nu och dom blir verkligen så himla fina! Måste kolla om jag har lagt in nån bild på den första här..annars ska jag ta kort på dom så får ni se!

Har hunnit med en promis ner på stan oxå, lämnat deklarationen till revisorn och shoppat lite! Det var ju 30 % på allt på Cubus idag så det blev faktiskt lite kläder! Hade ju kvar ett presentkort sen i julas så det var ju helt gratis!
Hoppas hoppas nu man får igen lite pengar på skatten oxå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0