Visst känns det som...

....man säger "nu är det måndag igen redan" lite väl ofta! Men ja nu är även denna helg över...och mycket att stå i som vanligt har det varit!
Igår hade jag ett Perfect Home Party, väldigt trevligt! Och snart kommer det hem lite nya fina saker! :)

Idag är det tänkt att "det nya livet" ska börja för mig oxå...måste försöka bli av med lite mer kilon inför bröllopet! Och för hälsans skull såklart! Har två stora hinder bara...Svea får ju fortfarande bröstmjölk och äter jag inte som en häst så sinar mjölken på engång....och sen hinder två, det största!, jag är ju sjukt sockerberoende!!! Kan nästan bli skakis om jag inte får nåt sött ibland och det har blivit mycket värre sen svea kom av nån anledning! Men men det ska nog övervinnas! Nån som har nåt tips på vad man kan stoppa i munnen utan att det är onyttigt men ändå gott? För det är just det där när man sätter sig i soffan på kvällen...så svårt att inte äta på nåt då!
Sen måste jag väl utöka träning med lite mer än den dagliga promisen...får väl dra ut den där j*vla Orbitreken ur garderoben då.... :)
Sen har vi ju både ett dans spel och ett tränings spel till xboxet så får väl prova det oxå!

Skulle lägga in lite bilder men var tvungen att ladda kamerabatteriet först...återkommer med dom senare, tänkte bland annat visa lite bilder på Sveas rum om det kanske kan va kul och se!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0