Påsklov!

Vi har tagit påsklov! Denna vecka är hela familjen hemma varje dag! yey! Darling har ett köruppehåll på först en vecka iaf! Vardags lyx att ha honom hemma en hel vecka! Vi njuter i fulla drag både jag och Svea!
Idag har det blivit familjepromis och veckohandling.
Fick en bolero som jag köpt på tradera idag oxå, meningen är att jag ska ha den på bröllopet om det blir kyligt ute...lite besviken dock...ska se om jag kan fixa till den lite annars åker den ut på auktion igen! :)
Väntar och väntar fortfarande på klänningen! Hoppas hoppas den kommer snart! Är toknervös!

I påsk blir det Änge för oss som det ser ut nu. Skönt med lite lantluft, konstigt med en snöfri påsk dock!
Blir nog kanske lite dött på bloggen nu så här i påsktider!

Glad påsk på er så länge iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0