Hej!

Fredag! Den allra bästaste dagen!
Igår blev våran lilla prinsessa 5 månader!! Men fatta! Man hör hela tiden att alla säger att det går så fort....men HERREGUD va FORT det går! Var är den där lilla 2,5 kilos bebisen som ploppade ur mig? Men jag gillar att hon växer och blir större det är ju så hilmla roligt nu när hon upptäcker nya saker varje dag och hon är med på alla vis! Underbara unge! 5 månader av obeskrivliga känslor och gränslös kärlek! JAG ÄLSKAR DIG SVEA!

Igår fick jag alla grejor som beställdes på Perfect Home partyt! Bara en som har hämtat ännu så lägenheten är full av kartonger!

köpte lite påskris häromdagen, har jag inte haft på många år men det är lite mysigt på nåt sätt tycker jag. Så jag köpte fjädrar oxå....men nu är problemet att påsen med dom är helt borta! Finns inte! Inte nånstans! Helt otroligt alltså...kan bara komma fram till att vi måste ha tappat den ur vagnen på stan...men verkar ju konstigt att man inte ska märka det väl!? Jaja bara att köpa nya då...suck. I den påsen var det även grejor till bröllopsinbjudningarna som jag hade köpt...kul...jävligt kul...

Nä Svea säger att hon är hungrig! Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: sara

Det går otroligt fort med de små liven, men det blir bara häftigare och häftigare med tiden. Önskar er en trevlig helg! Kram

2011-04-15 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0