Det är onsdag...

...och det händer inte alls mycket den här veckan. Jag fick min klänning som jag beställde i måndags iaf! UNDERBAR! I love it...men vet inte hur jag ska göra med storleken nu är den så där lagom...men eftersom jag har bestämt mig nu för att losa de sista kilona oxå så är jag rädd att den kommer bli förstor snart...måste fundera lite snabbt på det där. Hur går det då med kilona...ja jag vet inte...känns som det är nåt fel på mig...visst har jag alltid gillat godis men det här sötsuget jag har nu är ju nåt från helvetet! Vet inte om det kan ha med ammningen att göra för så här har det aldrig varit! Men det är väl bara att kämpa på. Ska börja köra kettlebell träning tänkte jag så jag var på stan i lördags och skulle köpa en men tror ni det finns nåt på den här stan eller....nä...men har beställt en nu iaf så den kommer i slutet av veckan eller början på nästa! Det sägs att det ska vara den ultimata träningen när man har lite tid så det borde ju passa! ser sjukt jobbigt ut iaf! Vill ni veta mer om kettlebell träning så gå in här www.mammafitness.se här hittar ni färdiga träningspass och mkt mer!

Nu ska jag och Svea dra ner på stan en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0